Friday, October 29, 2010

YA ALLAH ! ZALIMNYA PAS KEPADA ORANG ASLI


Ya Allah PAS lebih zalim dari bangsa barat yang merampas tanah suku RED INDIAN diAmerika satu ketika dahulu mengikut sejarah. Ya Allah.. tidak pernah berlaku rampasan rezab orang Asli ini dari kerajaan Barisan Nasional sebelum ini.

Masha Allah.. bagaimana pemimpin Islam yang mengaku ulama sanggup buat begini. Mengapa lakukan kekejaman lewat batas sebegini ? Tidak ada hati perut langsung pimpinan Nik Aziz ini. Tanah orang Asli diberi kepada kaum China untuk mengusahakannya sebagai ladang rakyat.

Berat.. Berat.. Berat... Tuhan nak tunjuk kepada rakyat Malaysia diambilnya nyawa ADUN Galas. Bila PRK ini semua rakyat dapat lihat dengan mata kepala sendiri kekejaman puak PAS yang diketuai Nik Aziz.

Allahu Akbar.. walau pun UMNO  yang dianggap firaun oleh PAS tetapi UMNO tidak sezalim ini. Apakah tujuannya Nik Aziz buat begitu ? Nak halau orang Asli ke?. Terbalik rupanya PAS yang Firaun.

Terbuk anda pengkhianat kepada suku kaum orang Asli. Ladang Rakyat hanyalah janji manis mereka untuk menawan undi orang Asli.

PAS..PIS..PUS....haramjadah punya parti. Suku kaum Asli itu ditindas bagaimana mereka ingin mendekati Islam. Mereka akan melihat Islam musuh kerana merampas hak-hak mereka. Mana keadilan yang diperjuangkan. Sikap PAS, PKR dan DAP merendah-rendahkan orang Asli sangat buruk dari pandangan Islam.

Laknat kau PAS. Tuhan tak restu kau orang naya golongan miskin walaupun sebilangan besar mereka tidak memeluk Islam. Dakwah apa wei...

Pengundi Galas jangan beri peluang calon mereka menang. BACO SINI

No comments: