Thursday, September 23, 2010

TENGKU AZLAN MASIH DIPERLUKAN DIJERANTUT


Walaupun berbagai-bagai tohmahan dan ada usaha dari pihak tertentu cuba menolak Tengku Azlan dari Jerantut tetapi rakyat masih mahukan beliau terus memimpin UMNO Jerantut dan Ahli Parlimen Jerantut.

14 comments:

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Muara Sat,
Tolong bentangkan hujah-hujah kenapa Ku Lan diperlukan di Jerantut. Ramai pengundi-pengundi Jerantut hendak dengar terutama pengundi-pengundi muda.

Anonymous said...

Apa pendapat WZWH dan apa pendapat golongan muda? kemudian baru saya boleh jawab sebab soalan terlalu umum.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Muara Sat,
Maksud WZWH, sebab-sebab mengapa Ku Lan diperlukan di Jerantut. Apa prestasi pencapaiannya selama ini. Perlu buat satu penilaian.

uRag dRrulug said...

aih! dia anak raja kita dan rakyat jelata sukakan dia, kalau tgk di poll di blog aku tu, ramai org suka dia berbanding dgn wan amizan, haaaa! awk nak kata apa? tk kan sbb awk sorang saja tak suka awk nk suruh semua org tak suka dia? lu sapa?

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Bila kita tulis seorang pemimpin itu diperlukan kita kena meyakinkan orang dengan hujah-hujah kita supaya pengundi-pengundi terutama orang muda mengundi kepadanya. Kena ada penjelasan yang saintifik.

Anonymous said...

WZWh, MS tau awak tidak puas hati pada prestasi ku Lan sebab itu awak jaja buruk-burukan dia rata dalam blog awak. Sebab itu boleh dikatakan semua jauh diri dari Ku Lan dan tidak menerangkan apa kebaikan Ku Lan pada orang ramai, itulah yang kau suka kan?.

Pengundi bukan bodoh WZWH, mereka tahu siapa yang mereka undi, kalau kita terang pun mereka tak suka tetap tak undi.

Kalau WZWH tak suka awak muda berilah sebab pemuda tak suka baru boleh diperbaiki.

muarasat said...

WZWH, apapun untuk makluman saudara blog gerila dan muarasat adalah blog pro Tengku Azlan. Maklum kan ?

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Muara Sat,
WZWH tidak puas hati sebab Muara Sat tidak menerangkan sebab-sebab mengapa Ku Lan masih diperlukan oleh parlimen Jerantut PRU 13. Sebabnya WZWH mahu Muara Sat tulis dengan meyakinkan.

Eluklah tu bila Muara Sat dan Gerila sokong Ku Lan itu menunjukkan blog Muara Sat dan Gerila ada stand. Tapi WZWH tidak puas tidak meyakinkan.

Macamana kalau Ku Lan tidak diperlukan bertanding Parlimen Jerantut tetapi diperlukan bertanding di DUN contohnya DUN Pulau Tawar. So WZWH pun tulis sebab-sebab Ku lan kena mesti bertanding di DUN Pulau Tawar. Baru nampak interesting dan orang pun rasa "Thrill" nak baca.

Apa-apa pun WZWH respect dengan Muarat Sat dan Gerila blog pro Ku Lan. Tulislah berita baik pasal Ku Lan dengan gambar-gambar sekali. Keep up good work.

Helang Buana said...

Siapa pun bertanding bukan isunya asal umno kuat dan di terima, bolehlah umno memerintah. Bertanding kalau kalah tak guna, tak payahlah kita berhujah siapa calon. Itu hak PM dan MB, biar dia buat keputusan. Kita pastikan BN menang dah. Ku Lan orang baik, yang tak baik bukan dia,........ takut nak tulis, sorry.

Anonymous said...

hihihi... betul cg Pian Ku Lan orang baik yang merosakkan ku Lan.... hap..hap ching.. maaf terbersen pulak. huhuhuhu. Kalu gitu cg pian tak lama lagi jd gang hihihi. Gerila dah dapat blessing dari spu.

soal tanding MP atau Adun kendian crita betul tak cg Pian ?

jadi WZWH dah faham Ku Lan ada juga blog sekarang, jadi jelas yeh !. Ku Lan jangan ingat kecik anak hoi.

sembang kedai kopi said...

Salam.Aku sukung cikgu pian.Tapi PM pun kenalah bijak dalam mencalonkan wakil rakyat.janganlah pakai ambik aje calon tu.kenalah tenggok keupayaan calon tu untuk membangunkan kawasan tersebut.Bukan calon yang hanya tau memboroikan perut aje dengan bermacam macam projek gomen.Tapi aku rasalah semua pemimpin di jerantut yang ada ni mmg dah tak layak dah.Kenalah ganti dengan org yang baru yang lebih layak.

Anonymous said...

Ku lan Masih layak yang tak suka tu wzwh dengan gangnya saja. Sebab dia ada cita-cita ganti kulan kot.

Anonymous said...

dulu wzwh adalah orang yang tersangatlah sukanya kpd ku lan ni, tp sekarang ni dia ada sifat dendam dan tak puas hati kerana isu perjumpaan ku lan dengan puak-puak dr shukri di kl, apa salahnya ku lan nak berbaik-baik dgn anak-anak buahnya, kan dia tu sebagai ketua umno bahagian dan ahli parlimen, terpulang pada dialah nak bertemu sesiapapun, berbincang, merancang dan sebagainya.., inilah yang wzwh cukup takut kerana bimbangkan adanya agenda mengulingkan bossnya.., itu aje puncanya..., kesimpulannya wzwh ini adalah orang yang terlalu mementingkan bossnya daripada kekeluargaan umpamanya ku lan, wan bakar adalah saudara dia, dia tetapkan akan menelanjangi mereka ini sekiranya terlibat cuba untuk jatuhkan boss dia si dumpok..., kita tunggu dan lihat....

chenerong ular said...

salam saudara ms,jika kita dah mintak demeaq(PM DAN MB) fikir betul2 untuk memilih calun dimaeq tak buat juga main letak jer perompak2 macam sekala ne,pangkah jer hok kita fikir mulek nak pangkah,ajar kan ajer demeq2 2,kita bukan dapat amenda pn pasai kita bukan mengharap atau jenis2 demeq tuk,mengarap kesenangan dari pemimpin yang demeq sukong,lau tg lan tahan sikiek oh.tak lah merompak agaknya...........